Start >> Artykuły >> Alarmy >> Zarządzanie przez chmurę
Zdalne zarządzanie alarmami przez SPC connect
SPC Connect to hostowane rozwiązanie oparte na chmurze zaprojektowane specjalnie dla instalatorów systemu alarmowego i użytkowników do zdalnego monitorowania, zarządzania i obsługi central alarmowych SPC z dowolnego miejsca.
Dzięki najnowszym funkcjom SPC Connect instalator może wysyłać ukierunkowane wiadomości, takie jak oferty promocyjne, poprzez powiadomienia push lub e-mail. Instalatorzy mogą wybrać, którzy użytkownicy systemu alarmowego otrzymają wiadomość, np. Menedżerowie central alarmowych. Wiadomości można podzielić na określone grupy, regiony lub poziomy użytkowników. SPC Connect został zaprojektowany, aby zwiększyć możliwości instalatora do zdalnego konfigurowania swoich systemów, co przyspiesza np. proces dodawania i konfigurowania użytkowników.
Serwis SPCconnect.com to:
Zarządzanie użytkownikami systemu alarmowego
Zarządzanie plikami konfiguracyjnymi
Ostrzeżenia głosowe słyszlne przez urządzenia SPC w obiekcie
Aplikacja mobilna użytkownika końcowego SPC na Androida i IOS
Pełna wideo/audio weryfikacja alarmów
Weryfikacja alarmu włamaniowego na urządzeniu mobilnym
Powiadomienia klientów
Raportowanie o stanach poszczególnych linii, stanu bateri, alarmach systemowych itd.
Synchronizacja zegarów central alarmowych
SPCconnect oraz SPC jest również dostępne w języku polskim
Usługi w chmurze opłacają się wszystkim
Model zarabiania przez instalatorów modelem SaaS dzięki SPC connect staje się możliwy. Usługi, które oni mogą świadczyć końcowemu klientowi wykonywane są przez sieć IP (chmurę). Dzięki temu nie muszą jechać do obiektu a więć mogą zareagować bardzo szybko na zdarzenie. Chmura Vanderbilt pozwala na audyt systemu i wykonanie praktycznie wszystkich zadziałań instalatorskich jak gdyby byli oni na obiekcie (oprócz wymiany czy naprawy urządzeń). Instalatorzy więc mogą aktualizować oprogramowanie, synchronizować zegary, edytować konfiguracje, dodawać użytkowników itd. Za to mogą pobierać opłaty różnego typu (abonament, opłaty uzależnione od działania itd.). To daje im możliwość podpisywania ciekawych umów. Użytkownik końcowy dzięki temu może mieć zawsze aktualny i dobrze działający system, a jeśli serwis instalatora nie przypadnie mu do gustu to po zakończeniu umowy serwisowej z nim, może zatrudnić innego instalatora nawet z drugiego końca kraju i z nim podpisać nową umowę typu SaaS.
Konfigurowanie rozwiązań SaaS może bardzo proste. Wszystko, czego potrzebujesz jako instaltor aby rozpocząć - to nazwa użytkownika i hasło w SPCconnect (lub ACT365). Porównaj to z długim, złożonym procesem konfiguracji niektórych systemów wykonywanych lokalnie na obiekcie u klienta.
Aktualizacje oprogramowania: zamiast przesyłać aktualizacje do klienta i czekać aż odpowiedni instalator dokona aktualizacji systemu, system bez problemu jest aktualizowany do najnowszej wersji i nie ma już ryzyka błędy lub wykonanej aktualizacji w sposób nieprawidłowy.
Wszyscy klienci mają to samo oprogramowanie: instalator uzyskuje skalę efektywności w zakresie zapewniania wsparcia technicznego dzięki obsłudze jednego oprogramowania. SaaS pomaga utrzymać wysoki poziom usług i pro-aktywnie monitorować problemy serwisowe użytkownika końcowego - przewidując prawdopodobne zdarzenie serwisowe na podstawie logów, które może zobaczyć zdalnie przez chmurę.
Usługa online: Instalatorzy mogą pomóc użytkownikowi rozwiązać problemy techniczne online, zapewniając wsparcie w czasie rzeczywistym bez konieczności wykonywania drogich i czasochłonnych podróży do miejsc gdzie są zainstalowane systemy.
Planowanie połączeń serwisowych: instalator może zobaczyć bieżące problemy techniczne i i przygotować merytorycznie technika z odpowiednimi częściami zamiennymi już przed wizytą .
Powtarzające się przychody: ponieważ rozwiązania SaaS opierają się na modelach subskrypcji, oznacza to, że instalatorzy mają szansę tworzyć powtarzające się możliwości uzyskiwania przychodów przez kolejne lata podczas których obiekty znajdują się pod ich opieką. Powtarzające się przychody tworzą stały strumień dochodów, przynoszą wysoki zysk i zwiększają możliwości finansowe instalatora
Chmura jest bezpieczna i pozwala na duże oszczędności
Usługi kontroli alarmu w chmurze SPCconnect to bezpieczeństwo i spore oszczędności:
Nie potrzebujesz serwerów, oprogramowania, antywirusów, firewall, patchy, aktualizacji, informatyków, działów IT itd.
Nie potrzebujesz bać się włamań hakerów, sabotażu pracowników, czy że ktoś wyniesie cenne dane z dyskami z firmy
Wszystkie dane masz w bezpiecznej chmurze Microsoft Azure (czy znasz informatyka który by się do niej włamał?)
Po twojej stronie jest skonfigurowanie systemu, jego fizyczna instalacja a po naszej to abyś miał do niego dostęp z dowolnego urządzenia i z dowolnego miejsca i o dowolnej porze
Możesz podpisać ciekawe umowy o serwis alarmu z klientem i nie musisz wcale do niego jeździć za każdym razem, zdalnie obejrzysz raporty systemu alarmowego, znajdziesz usterkę i wycenisz usługę naprawy
Opłata za centralę alarmową w naszej chmurze to tylko 1 Euro na miesiąc. Jest to koszt utrzymania tej chmury
Gdy nastąpi zdarzenie możesz je zarchiwizować automatycznie jako logi, czy obrazy z kamer na rok (więc nie potrzebujesz rejestratorów CCTV).
Użytkownik końcowy otrzyma od Ciebie powiadomienia na telefon jeśli np. system nie będzie działać przez chwile bo Ty w tym czasie go aktualizujesz
Użtkownik też dzięki aplikacji mobilnej będzie mógł zrobić bardzo wiele w systemie alarmowym (np. otworzyć drzwi, uzbroic system itd.)
Centrala alarmowa jest już gotowa od razu po zakupieniu do rejestracji jej w chmurze - nie potrzebujesz żadnych modułów Ethernet gdyż taki interfejs wraz z webserwerm jest już w centrali alarmowej
SPC connect to zmiana sposobu podejścia do systemów alarmowych. Wg. wielu opini jest to najlepsza chmura w branży. Skorzystaj z niej i Ty.
Warto też pamiętać:
Dzięki SaaS wymagania dotyczące miejsca na dysku twardym użytkownika dramatycznie spadają, ponieważ nie będzie konieczne instalowanie oprogramowania na tym komputerze, co oznacza znaczące oszczędności na sprzęcie
„Outsourcing” usługi oferowanej przez SaaS oznacza, że dostępność i prawidłowe funkcjonowanie SaaS zależy od firm, które je dostarczają. Zazwyczaj obejmuje to obsługę klienta, która zapewni wsparcie i przyszłe ulepszenia produktu.
Jedną z głównych cech SaaS jest dostępność. Użytkownik końcowy uzyskuje dostęp do usługi z dowolnego urządzenia, które ma dostęp do Internetu.
Możliwe jest korzystanie z oprogramowania nie tylko z różnych komputerów, ale także z różnych systemów operacyjnych.
Użytkownik końcowy zawsze ma prawidłowo zainstalowaną ostatnią wersję firmware urządzeń
Więcej o protokole FlexC w strefie instalatora pod linkiem
Krok po kroku jak skonfigurować system alarmowy w chmurze pod linkiem
Kontrola i obsługa systemu alarmowego za pomocą aplikacji na telefon to nie tylko wygoda ale przede wszystkim nadzór obiektu z dowolnego miejsca na świecie. Podgląd kamer IP przez telefon